Grisefest og musikalsk underholdning den 06.08.22

Pinsefest/familiefest afholdes 5. maj 2022

Det er godt nok nogle skønne mennesker der kommer her i Haveforeningen Højbo. Vi giver lige et ekstra nummer :-) eller lidt mere.

Aktiviteter 2022

🤪🤪🤪Året 2019.

Det var et brag af en Pinsefest der blev holdt søndag den 9 juni 2019 "De 3" optrådte med diverse populærmusik, samt eget skrevet nummer. Der var pølser og spareribs på grillen med serveret med lækkert tilbehør. Vi havde besøg af Danmarks bedste publikum. Det var så godt, at man ønskede sig, at et døgn havde mere end 24 timer. De sidste gæster gik kl. 23.00. En kæmpe succes på alle fronter. Grisefesten 2019 forløb også ud over alt forventning, og det skyldes nok at vi igen havde Danmarks bedste publikum.

Er du ikke til grisekød er der mulighed for at bestille okse eller andet. Henvend dig til bestyrelsen.

Arbejdslørdage i året 2022 bliver denne gang lørdag 23.04.21, samt den 03.09.22 Det sker fra kl. 09.00 - 13.00. Vi mødes på festpladsen. Til dem der deltager vil foreningen være vært med lidt drikkelse og mundgodt.

Året 2022.

Pinsefest/familiefest 05.06.2022

Her starter foreningen med at være vært og serverer brød og kaffe fra 9.00 - 11.00. Der vil dagen igennem være diverse aktiviteter for børn og voksne.

Grisefest/Byfest/Havefest🙃Lørdag den 6. august 2022 fra

kl. 18.00 - 23.30

Der vil dagen igennem være folk på festpladsen.

Den musikalske underholdning bliver leveret af "vores egen kendte "Bamse" .

Ordinær Generalforsamling afholdes 2.april 2022. Udskudt fra 5. februar pga. sygdom.

Renall Pedersen 07.04.2020 05:18

Pinsefest og grisefest er aflyst. Det er sikker ikke en overraskelse for nogen ift. de seneste udmeldinger fra myndighederne.

Festpladsen er blevet vandaliseret af flere omgange. Nu er ...

Bemærk; at vandet bliver lukket i dag fredag og ikke i morgen, den førs...

Tak til jer der deltog på vores arbejdslørdag den 3. sep. Efter endt arbejd...

Er i bosiddende i Kerteminde Kommune kan i kontakte Karsten Bendtse...